۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۱۴

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران خبر دا؛

بازدید ۷۱ هزار نفر از موزه های مازندران در نوروز

 بازدید ۷۱ هزار نفر از موزه های مازندران در نوروز

ساری- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران شمار موزه های استان را ۲۹ موزه ذکر کرد و گفت: بیش از ۷۱ هزار نفر در هفته اول نوروز از آن ها بازدید کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق برزگر عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر از ۲۷ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین سال‌جاری برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران راه اندازی شد، گفت: از ابتدای ستاد تا ۵ فروردین سال جاری بیش از ۷۱ هزار نفر از موزه‌ها و پایگاه‌های این استان بازدید کردند.

وی در خصوص موزه‌های استان، اظهارداشت: از ۲۹ موزه فعال در مازندران ۸ موزه تحت پوشش این اداره کل، ۲ سایت موزه، چهار پایگاه میراث فرهنگی ملی و جهانی، یک موزه مشارکتی، سه موزه دولتی و مابقی به صورت خصوصی فعالیت می‌کنند.

برزگر با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم در خصوص آمادگی کامل موزه‌ها و پایگاه‌های استان، تصریح کرد: برنامه ریزی جهت خدمات رسانی و استقبال از گردشگران و مسافران به این مجموعه‌ها در ایام تعطیلات نوروز صورت گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به بارندگی‌های اخیر در هفته اول نوروز استقبال زیادی از این مجموعه‌ها توسط گردشگران و مسافران شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اعلام اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر از ۲۷ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین سال‌جاری برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران راه اندازی شد، گفت: از ابتدای ستاد تا ۵ فروردین سال جاری بیش از ۷۱ هزار نفر از موزه‌ها و پایگاه‌های این استان بازدید کردند.

کد خبر 5740996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha